fredag 11. desember 2009

Vaksiner

I går tok jeg andre dose av drikkevaksinen. Den skal visst hjelpe mot E.coli og kolera, noe jeg helst vil prøve å unngå. Målet mitt er å være frisk på hele turen (noe jeg kanskje ikke helt tør å håpe på), så da må drikkevaksinen inntas. Det er rart hvordan bringebærsmaken egentlig ikke er så ille hvis man later at det er Bris bringebær, problemet er at jeg ikke klarer å la være å tenke at det er drikkevaksine. Jeg svelger i store slurker for å slippe å drikke lenge. Jeg heller det nedpå som om jeg tar tabletter i samme slengen (noe jeg selvsagt ikke gjør). Jeg tok første dosen for litt over en uke siden, så nå er jeg nesten klar til turen. På mandag skal jeg ta siste påfyll av Hepatitt B-vaksinen (totalt 3 doser) og kjøpe resten av Malariatablettene jeg trenger. Så er jeg klar til å reise på vaksinefronten!

-Stine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar