tirsdag 1. desember 2009

Hello KittyKat

Vi skal reise jorda rundt!! (første jungelrop fra Kathrine)

Vi skriver desember, og plutselig - jeg mener PLUTSELIG - var vi kommet til den måneden vi skal reise i. Det er så vilt sprøtt. Hva skjedde med tiden?! Hvem stakk av med oversiktskartet mitt og planleggingskalenderen og alt som skulle gjøre høsten til en eneste lang forberedelse til turen? Jeg har knapt fått kjøpt meg myggnetting og reisehårføner, så skal vi plutselig reise?! Mamma mia.


Egentlig er det herlig. Når jeg har null kontroll, har Gud full kontroll. Han har sett alt, vet alt, og forbereder oss på alt uten at vi kanskje er klar over det selv.


Matt 16:25 For den som vil berge sitt liv, skal miste det. Men den som mister sitt liv for min skyld, han skal finne det.



- Kathrine -

1 kommentar: